Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
Fethiye Adalet Komisyonu Başkanlığı Ceza İnfaz Kurumu Sözlü Sınav Sonuçlarına İlişkin Duyuru
03.12.2025

T.C.

FETHİYE

ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ

ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI

 

31 Temmuz 2025 tarihinde ilan edilen 3.500 Sözleşmeli Personel Alımı ilanı kapsamında Genel Müdürlüğümüz bünyesinde hizmet veren Ceza İnfaz Kurumlarında istihdam edilmek üzere Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru (Erkek), Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru (Kadın), Sözleşmeli Hemşire, Sözleşmeli Şoför  istihdamına dair ilgili sınav izni verilmiştir.

1 Ağustos 2025 – 15 Ağustos 2025 tarihleri arasında Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru (Erkek), Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru (Kadın), Sözleşmeli Hemşire, Sözleşmeli Şoför için e-Devlet üzerinden alınan başvurular incelenmiştir.

Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru (Erkek), Sözleşmeli İnfaz ve Koruma Memuru (Kadın), Sözleşmeli Hemşire, Sözleşmeli Şoför alımında; 2024 yılı Kamu Personel Seçme Sınavında, lisans mezunları için KPSS P3, ön lisans mezunları için KPSS P93, ortaöğretim mezunları için KPSS P94 puan türünden alınan puanlar esas olmak kaydı ile en yüksek puandan başlamak üzere öğrenim türlerine göre sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların sözlü sınavları 06.10.2025 - 17.10.2025  tarihleri arasında gerçekleştirilmiş olup sözlü sınav sonuçlarına ilişkin sorgulama ekranı aşağıda sunulmuştur.

Sözlü sınav sonucunda ASİL ve YEDEK olarak başarılı olan adayların, istenilen belgeleri 18 Aralık 2025 Perşembe günü mesai bitimine kadar Fethiye Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı  kalemine bizzat teslim etmeleri, il dışında bulunan adayların ise Komisyon Başkanlıklarına gönderilmek üzere bulundukları/ikamet ettikleri yer Adalet Komisyonu Başkanlığı aracılığı ile masrafı kendilerinden alınmak suretiyle acele posta servisi (APS) ile göndermeleri gerekmektedir.

Atama işlemleri, güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının olumlu sonuçlanması şartına bağlıdır.

Teslim edilmesi gereken belgeler:

1- Onaylı diploma örneği veya e-Devlet üzerinden alınan barkodlu mezuniyet belgesi

2- Sağlık kurulu raporu

2.1- İnfaz ve Koruma Memuru ünvanına atanacak adayların, “Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü İnfaz ve Koruma Memuru Unvanına Atanacaklarda Aranan Sağlık Şartları Yönetmeliği” kapsamında belirtilen şartları taşıdıklarını, Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü devlet hastanelerinden alacakları sağlık kurulu raporu ile belgelendirmeleri gerekmektedir. (ÖNEMLİ: Bu kapsam dışında alınan raporlar kabul edilmeyecektir.)

2.2 Diğer ünvanlara atanacak adayların Adalet Bakanlığı Memur, Sınav-Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 6-18/c maddesinde bulunan şartları taşıdığını Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü devlet hastanelerinden alacakları sağlık kurulu raporu ile belgelemeleri gerekmektedir. Adayların hangi ünvanda atama işlemi yapılacak ise o ünvana dair görev yapıp yapamayacağı sağlık kurulu raporunda ayrıca belirtilecektir.)

3- Mal Bildirimi (Ek-1)

4- Güvenlik soruşturması formu, (2 adet) (Bilgisayar üzerinden doldurulup çıktısı alınarak imzalanacaktır.) İletişim bilgileri (Adres Bilgileri ve cep telefon bilgileri) mutlaka yazılacaktır. (Ek-2)

5- 2024 yılı KPSS Sonuç Belgesi

 6-Adli ve arşiv sicil kaydı (Kadın adaylar; Medeni durumlarındaki değişikliğe göre soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarını da ayrı ayrı gösterir şekilde.)

7-Başka bir kurum ve kuruluşa karşı mecburi hizmetle yükümlü bulunmadığına dair dilekçe (Ek-3)

 8- Eş durum beyanı (Evli olanlar için istenilecektir)

8.1) Çalışanlar için (Ek-4)

8.2) Çalışmayanlar için (Ek-5)

 9- Nüfus kayıt örneği

10- 4 adet biyometrik fotoğraf

11- Askerlik durum belgesi (Askerlik hizmetini yerine getirenler askerlik sevk ve terhis tarihini gösterir terhis belgesi veya askerlik şubesinden alınmış sevk ve terhis tarihlerini gösterir belge)

12- Sürücü Belgesi (Destek Personeli Şoför)

NOT: Sözlü sınav sonucunda başarılı olan adayların 18.12.2025 Perşembe günü mesai bitiminden önce evrakları teslim etmemeleri halinde atanma hakkından vazgeçmiş sayılacaklardır. “Sınav sonucunun ilanından itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın 15 gün içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atama işlemleri iptal edilecek ve yerlerine puan sıralamasına göre yedek adayların yerleştirme işlemi yapılacaktır.”

İlanımız tebliğ mahiyetinde olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacağı hususu ihtar olunur. 

 

SINAV SONUÇ SORGULAMA EKRANI İÇİN TIKLAYIN >>>

Adres

AKARCA MAHALLESİ. MUSTAFA KEMAL BULVARI NO : 210 FETHİYE / MUĞLA

Telefon

0252 613 66 19 - 0252 613 66 20

Ek Bina (İcra Dairesi) 0252 613 66 40 - 41 - 42

E-Posta